Tema: Ats.: QNAP ir HEVC
Autorius: Sniegas
Data: 2017-10-24 16:57:28
Teliko plejeris iš USB tą patį filmuką veža švilpdamas. Bandžiau visus
variantus. Liko tik wifi ac standartas nebandytas, nes routeris tolokai
stovi nuo TV, turbūt neverta ir bandyti.

"fenix@w"  parašė naujienų news:osng7v$5nc$1@trimpas.omnitel.net...

2017.10.24 16:42, Sniegas rašė:
> Teorija yra teorija, o aš praktiškai matau, kad Samsung UE40JU6472 per
> LAN nepaveža 4K filmuko (55 GB apytiksliai). Per WiFi truputį geriau,
> bet irgi stringa. TV box Himedia Q5 rodo kaip per sviestą, procesoriaus
> apkrovimas iki 60 procentų.

negaliu tada paaiskint. jeigu video stream yra iki ethernet pralaidumo -
teoriskai turetu veikt. kitas dalykas... pats playeris telike gali nevezht.

kad filmukas 55GB tai px, svarbu zinoti kiek MB/s, t.y. 55000MB
padalinti is to filmuko sekundziu skaiciaus, tada ir zinosi.