Tema: Ats.: QNAP ir HEVC
Autorius: Sniegas
Data: 2017-10-24 15:44:58
O iškodavimą atlikti TV teliko šlanga per silpna. 2160p reikia gigabitinio
interneto, o aš dar nemačiau TV su tokiu. Su WiFi visai pravalas žiūrėti
2160p. Himedia Q5 puikiausiai HW iškoduoja HEVC filmukus. Žiūriu Celerono
specifikacijas - irgi palaiko HW decodavimą, nesuprantu tada kodėl NASas
nepalaiko.

"fenix@w"  parašė naujienų news:osnbpj$16a$1@trimpas.omnitel.net...

2017.10.24 15:27, Sniegas rašė:
> Nelabai supratau, kam QNAP reikalingas 4K palaikymas, jei jis HW negali
> iškoduoti HEVC video, o procesorius per silpnas iškoduoti HEVC?
> Kalbu konkrečiai apie TS-253A modelį. Kokia tada nauda iš to 4K palaikymo?
> Internete radau, kad rinkoje nėra NASo, galinčio HW iškoduoti HEVC. Ką
> tada
> daryti su tuo 4K?

iskodavima atlikti tv arba tam skirtame grotuve, nas atliekant
tiesiogine savo paskirti