Tema: Ats.: QNAP ir HEVC
Autorius: Sniegas
Data: 2017-10-24 16:27:11
Tai aš tą suprantu, bet nesuprantu kokiam galui dėti 2 hdmi, rėkti internete
ant viso pasaulio, kad jie palaiko 4K rezoliucijas UP TO, o realiai jis
negali netrūkčiodamas parodyti JOKIO HEVC filmuko? Mane tas ir nervina, kad
mane apgavo parduodami teigdami, kad yra 4K support, kai realiai jo nėra.
Kita vertus, ta jo programinė dalis filmams žiūrėti yra šūdas, anyway reikia
per Kodi leisti. Ateityje teks atidžiau rinkti HW šūdukus. Pirmą kartą su
tokia apgaule susidūriau. Kinai pakišo kinišką kiaulę.

"MRT"  parašė naujienų news:osndsg$3cf$1@trimpas.omnitel.net...

> Žiūriu Celerono specifikacijas - irgi palaiko HW decodavimą, nesuprantu
> tada kodėl NASas nepalaiko.

8th kartos GPU (HD Graphics 400) ne viska palaiko H265 - Profile Main, Level
5 ..
Dar rasoma prie jos - "Partial 8-bit & 10-bit" .. "hybrid HEVC decode"..

PS. irgi 8th kartos (HD Graphics) "normaliai" nepalaiko
net H264 dekodavimo su Win7 (kai Win8/10 - "geriau").

PSS. Nepamirsk, kad tame NAS'e ne tik HW..
Ten gyvena Linux'as, jo draiveriai bei softas..