Tema: Re: CROSS COMM: GTX1080 PS4 other
Autorius: amenox
Data: 2017-07-24 16:55:40
O dėl tekstūrų tai įdomu kuris čia geimindamas prieina prie sienų ir
pikselius apžiūrinėja? Aš Doom kai geiminau viską ant low pastačiau ibo
nefik.  :) O visa kita tai konsolėse tas pats (na gal valdymas, jaučiu aš
tai mirsiu su pele rankoje, bet čia individualu :)

On 2017-07-24 15:10, Techno wrote:
> Keletą FPS'ų? :) Jei tas keletas virš 60, tai gal ir px, pvz. aš pas save
> vis tiek visada vsync įjungiu. Bet kai pasižiūriu į 30 fps'inę
> konsolščiną, tai bloga darosi... :)
> Ir įdomu man, kiek ten ko nurėžta tame BF1 :) 30 FPS ar eina žemesne reza
> ir upscale paskui? :)

BF1 PS4 atveju svyruoja 40-60FPS ribose (skirtinguose žemėlapiuose 40-50
arba 50-60fps). Na bet faktas, kad svyruoja.
PS4 PRO atveju stabiliai eina 60FPS.

Tad nėra to 30FPS jau nuo PS3/XBOX360 laikų. Pamirškite tą argumentą :D

Gi niekas nesako, kad geriau. Techniškai - PC geriau. Expecience'as ir
Satisfaction - čia didelis klausimas. Man šiai dienai daugiau
pasitenkinimo duoda konsolė.