Tema: Re: CROSS COMM: GTX1080 PS4 other
Autorius: Techno
Data: 2017-07-24 15:14:10
Nesigilinau aš, kas ten ką darė, nelabai man tos konsolės įdomu, bet nuo
idėjos pageiminti, iki jos realizavimo tikrai daugiau laiko praėjo, nei man
ant PC prireiktų.
Nežinau, gal ten vartotojas neįgudęs, gal ir greičiau ten galima lakstyti
per meniu prasikalus, bet man kažkaip netenka nuobodžiauti ir ant PC, kol
pasileidžia kas reikia :) SSD yra gerai :)