Tema: Re: CROSS COMM: GTX1080 PS4 other
Autorius: Techno
Data: 2017-07-24 14:24:20
Taigi taip, kai jau grabas į kuprą dunksi, tai nežmoniškai daug pastangų
reikia nustatymus pvz. iš High į medium pakeisti (Čia neminint fakto, kad
paprastai automatiškai nusistato be problemų) :D

P.S. Neseniai svečiuose stebėjau tą "vieno mygtuko paspaudimo" procesą, tai
ačiū, aš jau gal geriau prie to senojo baisiai lėto būdo liksiu :)