Tema: Re: Kabylake ir Win7
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-06-19 14:05:32
aa. nes biski suklaidinai su tuo klausimu ar win7 apskritai galima
instaliuoti, as ir pagalvojau, kad jei to klausi tai apie draiverius
nezinosi, bet pasirodo zinai ir norejai apsviesti. nu, kiekvienas is savo
patirties sneka, kai ne as perku tai kaip ir neskauda

bet siaip sakau, nieko nuostabaus kad buna ne visi draiveriai, paciam
gamintojui tikrai nesunku imesti kazkokius realteko cardreaderio, tinkleskes
ir panasiai draivus, gi pats realtekas juos duoda, bet visai kas kita su
chipset. aisku cia dar klausimas kas rimciau atrodo, ar gamintojui sumetyti
dali draiveriu, ar tiesiog neduoti nieko, bent kad zmoniu nenervint. bet jau
dabar dalis oficialiu naujesniam hardwarui skirtu win7 draiveriu veikia po
siokiu tokiu emuliacijos sluoksniu, nes paciuose win7 pamatuose nera
supratimo apie nauju hardwaru power savingo, pagreitinimo, ir kitas
funkcijas, dalis atveju gresia ir blogesniu stabilumu, susidaro nenumatytos
situacijos, nebeimanoma visko idealiai adaptuoti vien virtualiais
"perechodnykais"