Tema: Re: Kabylake ir Win7
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-06-18 18:46:25
"Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
news:oi3c71$thl$1@trimpas.omnitel.net...
> nu man liko device'ų su šauktukais ant 7, neradau visko. Ir laptopo
> trackpad'o nesuinstaliavau.

ta prasme ne tai kad papildomos touchpado funkcijos neveike, bet apskritai
nemate mouso ania? greiciausiai tai buvo kompas, pas kuri mousas jau
pasodintas ant specialaus intelio kontrolerio shynos, ir anam reikia is
pradziu instalinti sita
https://downloadcenter.intel.com/download/26660/Intel-Processor-I-O-Controller-Driver-for-Windows-7- o
ten jau greiciausiai ant kokio nors alternatyvaus I2C nei pisiukuose
iprasta, islis ir mousas, kuriam, jei dar bus poreikis, bus galima megint
sudeti jau ir nedefaultini mouso draiveri