Tema: Re: Kabylake ir Win7
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-06-19 10:00:03
"YZF" <yzfasltTRINK@gmail.com> wrote in message
news:oi68ae$vam$1@trimpas.omnitel.net...
> niekas netrukdo nueiti i gamintojo puslapi ir pasiziureti kokie ten
> driveriai yra. Ir ar tu, kuriu nera, nebus tarp standartiniu windowsiniu
> (neblokuojamu)

cia tik skamba paprastai, nes kokiu budu tu ruosiesi isitikinti, kad tarp
pateiktu win7 draiveriu bus visi kuriu reikia? ypac jei nera galimybes is
pradziu sukist win7 tam, kad patikrinti ka jie susirado, ir ka ne. juk kol
nesuinstalinsi win7 nezinosi kokiu naujesniu sisteminiu-chipsetiniu devaisu
(nekalbu apie akivaizdzius dalykus kaip video) jie neatpazino