Tema: Re: Klausimas: kompo vertė?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-06-04 21:42:39
Na, ne 8 metus atitarnavo, trumpiau. Dar galėjau ir toliau juo naudotis, bet
kvailas buvau, nežinojau, kad 32 bitų Windows 7 Pro raktas tinka ir 64 bitų
operacinei, tai beveik visą laiką ir prasėdėjau ant 32 bitų, plius dar
visokių nesąmonių buvau prisidiegęs, kaip RAM disk ir panašaus šlamšto, kas
labai stabdė kompą. Nusprendžiau naują susikonstruoti ir gal 2014 metais
susirinkau i5 4440 berods, jei atmintis nepaveda, su 16 GB ram, Samsung EVO
SSD. Kol kas džiugina. Ir senukas būtų džiuginęs toliau, jei būčiau
protingesnis. Nupirkau motininę, kuri tik 4 GB ramo palaikė, reikėjo man iš
karto imti palaikančią 8 GB ir būtų ramu, dar ir dabar su tuo kompiuteriu
tebesėdėčiau. Gyveni ir mokaisi. Reikia imti tuo metu rinkoje esantį
geriausia daiktą, o ne pigiausią, tada jis tarnaus gerokai ilgiau ir ilgiau
nereikės keisti į naują.

"MRT"  parašė naujienų news:ogsc1v$l73$1@trimpas.omnitel.net...

> Aš tėvui atidaviau savo 2008 metais pirktą PC su E8400 procesoriumi.

kompas kaip kompas.. juk 2008-2016, t.y. astuonis metus atitarnavo tau,
ir jo nasumas ypac pirmaisiais metais buvo aukstumoj.
Tevas maziau reikus - jam dar bus tinkamas kuriam laikui.
Pirk tokio nepirkai, tiesiog atliko. Pasirinkimas ismest,
uz kapeika parduot, ar perleist tevui ir jam dar geras kompas bus.

> Balandžio pabaigoje lankiausi Kauno Megos Senukuose - jie ir dabar
> pardavinėja su E8400 procesoriumi kompiuterius ir prašo 229 eurų berods,
> jei atmintis nepaveda dėl kainos.

Na issivaizduoja, kas firminis, kokybiskas, su 7-iom Palangem
http://www.skytech.lt/staliniai-kompiuteriai-firminiai-kompiuteriai-branded-c-86_32_564.html?f=s(),g(),p(3236),k(98.19,4366.00)&frag=&fragd=0&pav=undefined&sort=5a&sand=0&grp=1&pagesize=100&page=1

http://www.skytech.lt/7100000000200-dell-760-intel-e8400-30ghz6mb-ram-4gb-hdd-500gb-video-intel-integr-p-323607.html

Pardavinet ir ieskot durniu neuzdrausta,
o pirkt nereiketu tokio ir dar uz tokia kaina.

Prie to C2D reiktu kazkaip pasispaust ir
tuos +30Eur sukrapsyt bent iki tokio:

http://www.skytech.lt/sky207-dell-390-intel-core-i32120-dual-core-330ghz-ram-4gb-hdd-500gb-intel-graph-p-347263.html

Dar geriau - ne "gamykliskai atnaujinta",
o tiesiog "naudota" su trumpesne garantija is kitur paimt:
http://www.kgama.lt/naudoti-kompiuteriai.htm
C2D uz 100Eur, bet geriau +35Eur ir turet bent jau i3.