Tema: Re: Klausimas: kompo vertÄ—?
Autorius: MRT
Data: 2017-06-02 21:50:39
> Aš tėvui atidaviau savo 2008 metais pirktą PC su E8400 procesoriumi.

kompas kaip kompas.. juk 2008-2016, t.y. astuonis metus atitarnavo tau,
ir jo nasumas ypac pirmaisiais metais buvo aukstumoj.
Tevas maziau reikus - jam dar bus tinkamas kuriam laikui.
Pirk tokio nepirkai, tiesiog atliko. Pasirinkimas ismest,
uz kapeika parduot, ar perleist tevui ir jam dar geras kompas bus.

> Balandžio pabaigoje lankiausi Kauno Megos Senukuose - jie ir dabar
> pardavinėja su E8400 procesoriumi kompiuterius ir prašo 229 eurų berods,
> jei atmintis nepaveda dėl kainos.

Na issivaizduoja, kas firminis, kokybiskas, su 7-iom Palangem
http://www.skytech.lt/staliniai-kompiuteriai-firminiai-kompiuteriai-branded-c-86_32_564.html?f=s(),g(),p(3236),k(98.19,4366.00)&frag=&fragd=0&pav=undefined&sort=5a&sand=0&grp=1&pagesize=100&page=1

http://www.skytech.lt/7100000000200-dell-760-intel-e8400-30ghz6mb-ram-4gb-hdd-500gb-video-intel-integr-p-323607.html

Pardavinet ir ieskot durniu neuzdrausta,
o pirkt nereiketu tokio ir dar uz tokia kaina.

Prie to C2D reiktu kazkaip pasispaust ir
tuos +30Eur sukrapsyt bent iki tokio:

http://www.skytech.lt/sky207-dell-390-intel-core-i32120-dual-core-330ghz-ram-4gb-hdd-500gb-intel-graph-p-347263.html

Dar geriau - ne "gamykliskai atnaujinta",
o tiesiog "naudota" su trumpesne garantija is kitur paimt:
http://www.kgama.lt/naudoti-kompiuteriai.htm
C2D uz 100Eur, bet geriau +35Eur ir turet bent jau i3.