Tema: Re: Klausimas: kompo vertÄ—?
Autorius: MRT
Data: 2017-06-02 00:20:15

> Teisybe sakant, motininei teko pries metus profilaktiskai keisti
> kondikus naujais, nuo to laiko toliau dirba WinXP/Ubuntu + OpenOffice
> lenteliu pildymui.

Kaip 2005m. solid caps'u nebuvimas gal ner patarimo fail.
Biostar atpazistu - pats turejes ir tarnavo OK (S462 nf2 su Sempron).
Tik mano kompas buvo ~2004m. ir jau buvau susidares nuomone,
kad Sempron'ai net gausiai geriau nei tie ex-Duron'ai,
kuriuos irgi tiek pats turejes, tiek kazkam siules.

> PC: MB Biostar M7-6100, Sempron 2800+ @1,86GHz 64bit, RAM DDR400 -1,5GB
> Su youtube nelabai nori draugauti, tai tam nebenaudojama.

Vienas pirmuju 64bit CPU.. kas is esmes pofyg, jei su WinXP..
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_AMD_Sempron_microprocessors#.22Palermo.22_.28Socket_754.2C_D0.2C_E3_.26_E6.2C_90_nm.29
itarciau 2800+ @1.6GHz ir be Cool'n'Queit
(sita kiek veliau dave ir Sempron'ams, jei daznis didesnis).

C2D desktop'uose dar nebuvo, tai alternatyva butu buvus P4/Celeron_P4.
S754 lyg ir maziau kaprizingas nei S939 ir jo chipset'ai.
DualCore (atmetus dual keptuves) irgi nebuvo/tik lindo pas AMD.

Del elektros svaistymo vargiai.. ner ten brute force monstras:
http://www.silentpcreview.com/forums/viewtopic.php?t=21506
su trupuciu tiuningo is jo fanless'a bando daryt, tai kazka sako apie ji

PS. priminei, kad berods vis dar turiu, taip ir likusi
nepanaudota n metu S754+kazkoks_laptop_CPU+AC_cooler? su PCIE ir DDR.
Po kiek daugiau laiko jo tinkamumas jau tiesiog nelabai priimtinas.

PSS. jei reiktu upgrade'inti/taisyt - galeciau padovanot
AM2, A64 X2, 2*1 DDRII su tuo paciu 6100 chipset'u.
Tik sis neprilgsta C2D kartos low-end'ams pagal W ir perf.