Tema: Re: Q: lazerinis multifunkcinis
Autorius: SVYT
Data: 2017-05-06 23:06:24
Mano printeris kartais nenori imt popieriaus, raso kad nera, kai
 uzsioziuoja ima tik is kokio 5 karto. Minolta 1680 mf? Tik
 spausdinu mazai, ir turiu antra tokia garaze, abi atspausdinusios
 iki 500 lapu., Sukeisciau vietom, bet sunkios, tingisi., Yra koks
 paprastas sprendimas sutaisyti?

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----