Tema: Re: lazerinis multifunkcinis
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-05-05 20:17:06
Nepamenu, buvo 4600 pixma, ta džiuvo su originalu, bet per 10 valymo
ciklų dar pravarydavo, ta numirė su kažkokiu nenuresetinamu erroru.

7200 paėmiau kinietiškus užpildomus cartridžus (man atsipirko viskas,
tai px), po darbų tris savaitės praėjo, viskas uždžiuvo, pravariau kelis
valymo ciklus, dar padėjo, bet po dar vienos savaitės liko tik geltona
ir pigmentinė juoda. Dabar jau arti dviejų metų stovi pamirštas "gal
pamerksiu į spiritą kad..." realiai spėju tuoj pamerkt į šiukšlyną
galima bus :)