Tema: Re: lazerinis multifunkcinis
Autorius: MRT
Data: 2017-05-04 23:45:38
> nu aš gal senamadiškas bet irgi apsimokėjimą tai realiai matau nebent
> jei kontoroj vien botanikai ir nėr kam tuo užsiimt. Nors realiai tai ir
> užsiimt nėra ką jei normalus daiktas, OfficeJet'ui per 60k, neseniai
> popieriaus traktą pavalyt reikėjo.....ir karts nuo karto rašalus
> pakeist. Ir viskas.

nzn ar cia botaniskumas, tiesiog +/- racionalus poziuris.
nuoma yra tam tikras biznis, kuris ko gero didesnis biznis
nei pardavimas. Juk primeta, kad 3 metus trankomo netausojamo
aparato verte artes link nulio.. tai aparato kaina pilnai turi
padengt + aptarnavima parduot + lizinga + ant tonerio uzsimest + ..

Jei kitam geresnis biznis = tau prastesnis deal.
Bet cia skaiciuota su nuoma, kai pradedi nuo visiskai
naujo aparato .. sutinkant su naudoto nuoma, gal ir maziau rupescio.

PS. Botaniskam ukyje pamenu buvo sunku itikint, kad jei
esamas nudroztas iki tiek, kad jau uzp.. tai uz kapeikas
gal surizikuot analogiska kiek geresni po profilaktikos jamt
buvo pakankamai sunku - siaip ne taip.. ir tam laikui
iki naujo aparato tikrai pasiteisino.. bet garantiju nebuvo.