Tema: Re: Daug RAM
Autorius: Bronco
Data: 2017-05-03 17:45:12
On 2017-05-03 07:36, ABLomas wrote:
> - jei appsas kažką deda į tempus, tai (išskyrus pvz. kokius gigantiškus
> video pre-rendererius ir pan. dalykus, kurie vis tiek į RAM netilptų)
> dažniausiai numeta ten async mode. Kt. sakant, pasako appsui kad darys
> ten temp failą, o OS žemu prioritetu ten bando įrašinėt. Neskubant. O
> duomenys jau yra pasiekiami - nors dar ne diske - tiesiogiai iš atminties.

Daug protingų minčių, bet vėl šneki apie "protingą" kešavimą, o ne apie
virtualų labai greitą diską.

Pvz. instalinu bile kokį didelį supakuotą softą, instaleris pirmoje
eilėje jį išsipakuoja. Į kur? Sakai, žemu prioritetu į diską, o iš tikro
į ram? Smagu smagu, bet koks šito proceso finalas?

O finalas toks, jog vis tiek turi tas šiukšles SSD ar HDD diske
tempuose. Įsitikinimui galima pasižiūrėti writes kiekį į diską ir galų
gale akys neapgaus, jog ir po restarto tas šiukšlynas diske guli. O jei
tempai ramdiske, tai tas šiukšlynas rašomas ne į ssd ar hdd, o tik į RAM
ir po restarto pats išnyksta.

Kaip minimum patogu, maksimum dar ir kažkiek simboliškai ssd patausoji.

Anyway, cituojant autorių, maikių plėšymas čia beprasmiškas, nes nėra
prieštaravimo, yra tik nesusikalbėjimas.

Aš iki šiol matau naudos iš ramdisk, o kas nemato, tas tegul ir
nenaudoja. Nes išplitus SSD diskams ir pabrangus RAM'ui, RAMdisk
sprendimas jau tikrai labai retai kam praverčia.