Tema: Re: Daug RAM
Autorius: ABLomas
Data: 2017-05-03 07:36:38
On 2017.05.02 23:22, Bronco wrote:
> Tu truputį nepagavai idėjos, nes kešavimą sulyginai su ramdisk. Tai nėra
> tapatūs dalykai. Kuo pvz. padeda kešavimas, jei nori iškelt nafig
> visokius visokių appsų tempus ir kešus į vietą, kuri nezulina
> pagrindinių diskų ir pati išsivalo kompo restarto metu? Atsakymas - niekuo.

Matai, tame ir reikalas, kad dėstai pievas tokiu rimtu tonu, bet tie
teiginiai su realybe nedaug ką turi bendro.
Nu praėjo tos dienos, kai kam nors pyrstelėjus iškart reikėdavo bėgt
plėšytis maikoną, kad įrodyt teisumą, tai aš čia taip ramiai:
  - jei appsas kažką deda į tempus, tai (išskyrus pvz. kokius
gigantiškus video pre-rendererius ir pan. dalykus, kurie vis tiek į RAM
netilptų) dažniausiai numeta ten async mode. Kt. sakant, pasako appsui
kad darys ten temp failą, o OS žemu prioritetu ten bando įrašinėt.
Neskubant. O duomenys jau yra pasiekiami - nors dar ne diske -
tiesiogiai iš atminties.
  - ir jei RAM yra, tai appsas savo failo niekad ir nebepalies - jis
visada hittins buffer cache (nu ir šiaip accessins savo failus tiesiai
iš RAM per kitus metodus), apeinant realius failus. Px kad yr kažkoks
temp failas, jis bus kaip rezervinė kopija data recovery, jei kartais
dingtų elektra ar kt. būdu būtų prarastas RAM turinys
  - o jei RAM nėra - jis varys skaityt failą iš disko, apturint visą
I/O, failinių sistemų overheadą. O kur dar navarotai, kad nėra
nuolatinėje atmintyje duomenų likučių - netikėtai praradus atminties
turinį - ate daliai duomenų

Nelabai įsivaizduoji, kiek kartais gudriai veikia OS. Pagal tavo
parašymus "niekuo" tai ryškiai atrodo, kad "wimdausai užsikrovė, pasiėmė
80% RAM ir niekam neduoda. Appsas pasileido, pareikalavo 100MB RAM,
toliau dirba su disku". Nifiga, su disku labai mažai kas dirba
tiesiogiai, absoliuti dauguma requestų yra vienaip ar kitaip
"mikroramdiskuojama", tik labai adaptyviai.
Nors kai pačiam sau - tai aišku niekas nedraudžia prisidaryt ramdiskų ir
galvot - "vo, aš gudresnis už wimdausų virtual memory managery, ten tai
lapūchai, nemoka tvarkytis, o va aš tai normaliai..." =)