Tema: Re: Daug RAM
Autorius: MRT
Data: 2017-05-03 08:45:07

> Matai, tame ir reikalas, kad dėstai pievas tokiu rimtu tonu, bet tie teiginiai su realybe nedaug ką turi bendro.
> Nu praėjo tos dienos, kai kam nors pyrstelėjus iškart reikėdavo bėgt plėšytis maikoną, kad įrodyt teisumą, tai aš čia taip ramiai:
>  - jei appsas kažką deda į tempus <..>
>  - ir jei RAM yra, tai appsas savo failo niekad ir nebepalies - jis <..>
>  - o jei RAM nėra - jis varys skaityt failą iš disko, apturint visą <..>

rysium su tuo, kad savo maikes neplesai, tai as irgi
taip ramiai pasakysiu, kad ciut ciut majkrofantastic :)
kadangi cia ne majkiusoft plesymo cempionatas, tai irgi nieko neplesysiu :)

> Nelabai įsivaizduoji, kiek kartais gudriai veikia OS. Pagal tavo parašymus "niekuo" tai ryškiai atrodo, kad "wimdausai užsikrovė,
> pasiėmė 80% RAM ir niekam neduoda. Appsas pasileido, pareikalavo 100MB RAM, toliau dirba su disku". Nifiga, su disku labai mažai
> kas dirba tiesiogiai, absoliuti dauguma requestų yra vienaip ar kitaip "mikroramdiskuojama", tik labai adaptyviai.

Man susidare ispudis, kad "issivaizduoja, kiek KARTAIS gudriai veikia OS"..
Apie tuos "kartais" net raso, kad net pataiko.. aisku perlenkia su
tuo "naudotojas daznai pasitaiko gerokai intelektualesnis uz wim.."
nes tas "daznai" turi susivesti i kazkoki geek'a ar kazkokia konkrecia
uzduoti, kur tam tikram scenarijui gal buti verta zaist su
niolikos GB megaturbogreitu diskiuku .. tai gali buti susije ir su
tarkim tupu gal legacy softu, kuris intensyviai droziamo failo nenori RAM'an pajamt..

> Nors kai pačiam sau - tai aišku niekas nedraudžia prisidaryt ramdiskų ir galvot - "vo, aš gudresnis už wimdausų virtual memory
> managery, ten tai lapūchai, nemoka tvarkytis, o va aš tai normaliai..." =)

tai jo, superfetch nx, windows search nx, swap nx .. nu ir ka, jei sau?..
Bronco nesako kitiems nebuk durnas butinai dek 32GB ar 64GB
ir kurk RAMDrive.. sekretutke aciu++ pasakys..
Cia tema apie RAMDrive .. placebo ar ne - tegul bando..