Tema: Re: reziume
Autorius: anon@home
Data: 2017-03-16 17:36:56
Kiek nuo 1989 metų kompų detalių mačiau - mainstreamo visos motinos, video
ir maitblokiai bėgant metams, kad ir naujus komponentus pirkdavau, kainos
buvo panašios, patikimumas irgi panašus likdavo. Nuo 2008 metų pradėjau
brangesnius komponentus  pirkti - tarnauja ilgiau, atsitiktinių nelaimių
(gedimų) vis mažiau. Paskutinė Gigabyte X99 motina išvis nustebino - svoris
kokius 3 kartus didesnis už mainstreamines (įtariu vario smarkiai daugiau),
dirbti turėtu irgi smarkiai ilgiau (tfu, tfu, tfu :). Išvada - nereikia
gailėti valiutos geriems ir nepigiems daiktams - įdėti pinigai atsiperka.

"valytojas"  wrote in message news:oacb2i$kin$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mus "kaime" galima nusipirkti - ASROCK, ASUS, GIGABYTE, MSI.
O tikrai kažką lemia gamintojas? Dažniau gal konkretūs modeliai būna
problemiški/nepavykę?
Išmetus Asus, likę paskutinius ~3 metus beveik identiškai atrodo,
neišskirčiau nevieno.
Žinoma pro mano rankas nepraeina 100 vnt/mėn., tad galvos neguldyčiau.

"Caponi"  wrote in message news:oa85fo$dj7$1@trimpas.omnitel.net...

Teisingai, todėl naudoti daiktai pigiau už naujus ir kainuoja ir kai kuriais
atvejais naudotas dalis pirkt galima, pvz., RAM, CPU yra labai retai
gendantys daiktai, mokant iki pusės naujo daikto kainos kaip minimum
nepraloši (žinoma, tam reikia gaut iš pardavėjo bent jau garantiją
prasitestavimui), o kai kurių neverta pirkt ir naujų (Asrockas, mano galva,
būtent iš tokių).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/