Tema: Re: reziume
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-14 08:47:03
Dalis teisybes tavo zodziuose yra, t.y. naujos dalys visada gerai, nors ir
jos genda :-), tik va nelabai supratau, kuo cia kalti overclockeriai ir dar
kazkas, jei tau daiktai po metu naudojimo parejo, sakyciau, po poros dienu
naudojimo bedos list pradetu, tai dar galetum sugalvot preteksta ieskot
kaltu kitur, nei gamintojo fabrike...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/