Tema: Re: reziume
Autorius: MRT
Data: 2017-03-16 13:20:22
> tas visada pykstu ant saves, nes sprendimai tai mano. :)
> jokiu ten asmeniskumu, juk nebutinai tas forumietis pats zino ka deda.
> Kaltint tik save.
> px. jau pamirsau. :)
>
> Darenas

Ir saves nekaltink.. sprendimas kaip sprendimas..
Kaip rasiau "Shit happens".. bet tai totaliai
nereiskia, kad garantuotai uzsilenks ir kita karta..

Vienintelis dalykas, kuris siek tiek daugiau demesiaus turejo sulaukt, tai:

# Kompas veikia gerai, kol neisjungi pilnai maitinimo su fiziniu isjungeju,
# tada ijungus is 10 kart pasileidzia spaudant start kompas pasileidzia ir vel
# veikia ok kol nenutrauki mamakai maisto

Bet cia irgi suprantu.. nu pasileidzia gi.. donorinio maitblokio po ranka ner..
Ardytis maitbloki vizualiai paziuret irgi tarkim nedomina stipriai ir pan.