Tema: Re: Čajnyko klausimas dėl SSD
Autorius: ostapas
Data: 2016-11-28 15:05:01
o 2242 diskų yra normalių ant šitos Marijos žemės? Lenovo T440s, ilgesnis
netelpa. Galvoju ar upgradint esamą SSD, ar dėt papildomą. Vietos trūksta.
Esamas - kažkoks interlinis turbūt nevisai pigus, kaip ir nesinori labai jį
mest lauk ir dėt kokią nors piguvą.

"MRT"  wrote in message news:o1h6bl$7a8$1@trimpas.omnitel.net...

> Jei reikalinga kombinacija SSD+HDD, tada google į rankas ir pirmyn,
> va pirmas pasitaikęs linkas kur žiūrėt ar tikrai yra M.2 lizdas -
> https://www.youtube.com/watch?v=Oq7JFCarxzI.
> Jei taip, įsitikinam, kad dedasi 2280 standarto (t.y. 80 mm ilgio) diskas
> ir pasigooglinam kokio
> duomenų perdavimo standarto tuos M.2 diskus kompas palaiko - mano pusės
> minutės googlinimas rodo,
> kad lyg ir SATA turi būt (t.y. M.2 2280 SATA), bet geriau persipatikrink
> :-)

> Rėmelis vietoj DVD yra kiek universalesnis sprendimas, nes dedasi
> [...]

<..> pasidet i stalciu.. nes tavo plytoje nera DVD :)

http://www.notebookcheck.net/Lenovo-Ideapad-Y700-15ISK-80NW-Notebook-Review.155878.0.html
http://laptopmedia.com/news/inside-lenovo-y700-15-disassembly-internal-photos-and-upgrade-options/

Prisegu fotke su M.2

linkai i M.2 SSD (SATA rezimo):
http://www.skytech.lt/ct525mx300ssd4-crucial-ssd-mx300-type-2280-525gb-530510mbs-p-325397.html
http://www.skytech.lt/ct500mx200ssd4-ssd-crucial-mx200-500gb-type-2280ss-sata3-555500mbs-iops-10087k-p-233208.html
http://www.skytech.lt/mzn5e500bw-samsung-ssd-850-evo-500gb-m2connection-sataiiidata-interface-540500-m-p-233930.html
(mazesnio nedeciau i toki monstra.. gal MX300 525GB uz 134Eur ir patraukliai
atrodytu.. )