Tema: Re: Čajnyko klausimas dėl SSD
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-28 13:51:14
Jei reikalinga kombinacija SSD+HDD, tada google į rankas ir pirmyn, va pirmas pasitaikęs linkas kur žiūrėt ar tikrai yra M.2 lizdas - https://www.youtube.com/watch?v=Oq7JFCarxzI. Jei taip, įsitikinam, kad dedasi 2280 standarto (t.y. 80 mm ilgio) diskas ir pasigooglinam kokio duomenų perdavimo standarto tuos M.2 diskus kompas palaiko - mano pusės minutės googlinimas rodo, kad lyg ir SATA turi būt (t.y. M.2 2280 SATA), bet geriau persipatikrink :-)

Rėmelis vietoj DVD yra kiek universalesnis sprendimas, nes dedasi standartinis 2.5" diskas (SSD ar HDD - px), kurį, esant reikalui, bet kur galėsi prisijungt, didesnis pačių SSD diskų pasirinkimas beigi mažiau googlintis reikia :-). Tiesa, newsuose čia pora žmogų rašė, kad kokios tai problemos su tokiu diskų montavimu buvo (ten nuolat CPU apkrautas buvo ar kažkas), aš tokius reikalus daręs tik su HP ProBookais ir Lenovo T serijos ThinkPadais, tai viskas visada buvo OK.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/