Tema: Re: Čajnyko klausimas dėl SSD
Autorius: Saulius74901
Data: 2016-11-28 13:01:31
Vat labiau ta dalis kur jungčių atitikimas domina.
Perėjimą nupirkt ne bėda, bet vėl reikia žiūrėt ar tilps?

Kompas va toks:
http://www.bigbox.lt/Kompiuteriai-ir-ju-komponentai/Nesiojami-kompiuteriai/Visi-nesiojami-kompiuteriai/Nesiojamas-kompiuteris-Lenovo-IdeaPad-Y700-Intel-Core-oxid-oxid-oxid-oxid-i5-6300HQ-15-6-Full-HD-IPS-NVIDIA-GEFORCE-GTX960M-4GB-8GB-1TB-DOS.html

Kokios jungties SSD dairytis?