Tema: Re: bsodas instalinant w10_64bit
Autorius: [mikro]
Data: 2016-10-19 10:53:38

"Caponi"  wrote in message news:nu5dk3$epg$1@trimpas.omnitel.net...

:-)

Visa laimė, kad senokai jau koks samsungas naguose buvo, paskutinį kartą dar
su Win7, tai viskas galutiniam rezultate kaip ir dirbdavo.

Mintys šitoj situacijoj:

1. A kokia būtinybė ten Win10 naudot? Aš dar galiu suprast, tarkim, geimam
skirtus stacionarus, ten bent kokio DX12 prisireikt gali, o ko trūksta
snukiaknygei ir delfiam skirtam ultrabooke?

tai jokios man asmeniskai. cia tiesiog sportinis toks interesas buvo ji
priverst "grot" tuos w10. bo pilnas internetas, kad niekam is esmes
normaliai nepavyksta.

2. Jei bėda tikrai tam cache, tai ar netyčia nėra galimybės atjungt jį
BIOS'e? Jei taip, tai problemos kaip ir nebelieka, na o normaliam
naudojimuisi vietoj HDD dedam SSD.

problemos kaip ir nebutu, jei jis issijungtu. ten isvis pzdc o ne sistema.
particijos tame ssd tai hfs beroc. jei netycia susipisa, tai viskas, niekas
nesikrauna, biosas klykia, tenka bootintis is kokio hirenso ir bandyt ten
burt. kazkada vienas useris tokiam sumale ten viska bandydamas win
instalinti belekaip, tai teko pasedet siek tiek:DDDD ten toks sedevras kad
jomajo. is usb flasho nepainstalinsi, tik is isorinio dvd, nes jei is usb
flasho, tai susikeicia diskai, tas expresso ssd pasidaro 0 ir win nepagamina
bootines particijos ir t.t. bajeriai:)

3. Ant greitųjų pagooglinau, tai va pirmam puslapy šito forumo kažkas linką
įmetęs į softą, kuris ant Win10 veikia, tiesa, NB modelis kitas, ale
pamėgint gali -
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10/use-of-hybrid-hdd-and-ssd-express-cache-in-windows/c67a89cd-f961-4bdb-9fc8-20c4789f5f61
(nu ir ten toliau dar daugiau kažkokių linkų mačiau).
zinau situs, neveikia ten niekas, isbandyta:)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/