Tema: Re: bsodas instalinant w10_64bit
Autorius: Caponi
Data: 2016-10-18 18:03:31
:-)

Visa laimė, kad senokai jau koks samsungas naguose buvo, paskutinį kartą dar su Win7, tai viskas galutiniam rezultate kaip ir dirbdavo.

Mintys šitoj situacijoj:

1. A kokia būtinybė ten Win10 naudot? Aš dar galiu suprast, tarkim, geimam skirtus stacionarus, ten bent kokio DX12 prisireikt gali, o ko trūksta snukiaknygei ir delfiam skirtam ultrabooke?
2. Jei bėda tikrai tam cache, tai ar netyčia nėra galimybės atjungt jį BIOS'e? Jei taip, tai problemos kaip ir nebelieka, na o normaliam naudojimuisi vietoj HDD dedam SSD.
3. Ant greitųjų pagooglinau, tai va pirmam puslapy šito forumo kažkas linką įmetęs į softą, kuris ant Win10 veikia, tiesa, NB modelis kitas, ale pamėgint gali - http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10/use-of-hybrid-hdd-and-ssd-express-cache-in-windows/c67a89cd-f961-4bdb-9fc8-20c4789f5f61 (nu ir ten toliau dar daugiau kažkokių linkų mačiau).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/