Tema: Re: bsodas instalinant w10_64bit
Autorius: [mikro]
Data: 2016-10-19 10:47:34
tai jo, su win 7 ir limited ten yra nesamone del samsungo acpi utilito (easy
settings). bo jis kitaip blet nepasileidzia, ir visokie sviesinimai, wifi
off/on ir etc neveikia:d
nu as matai win 10 neupgraidinau is win 7, svariai. tai svariai isvis ten is
5 karto siaip netaip sueina be bsod. o paskuirandominiai bsod su randominem
klaidom. vienzo, visiska nesamone be jokiu prognozavimo galimybiu...
vat reiks pamegint ant virsaus suleist, bet siaip net pats ms per sita visa
siulymo per prievarta karstine, ta samsunga kaip bebutu keista, apejo:DDDD
nereikejo nei stop win10 nei ten tu visokiu burtu su kb. tiesiog ms nutare,
kad beviltiskas cia reikalas:d

"MRT"  wrote in message news:nu580r$bv2$1@trimpas.omnitel.net...

>a vot klausyk
> gal apturejai kada nesenei samsungo koki nors sedevra su express cache?
> yra cia pas mane toks np530u3c. indomu, kokiu metodu jam paleisti
> win10?:)))
> tam sumautam expressui nera jokiu drivu ant win10, senesniu os luzta.
> taippogi, netgi be express cache ten 10-tukai veikia apsoliuciai pagal
> santikini oro dregnuma:)

yra ir pas mus ukyje sitas zamazungas.. win7 laikais neisejo jo eksploatuot
su limited user,
nes keturis kartus startuodamas pareikalauja admino.. vienas is reikalautoju
atsakingas
uz wifi junginejima.. truputi pasidulkinau su workaround'ais.. dar truputi..
ir palikau admino teises..
W7 -> W10 upgrade metu nusirankiojo ten jis kazka .. veikt veikia, o kaip -
jau is esmes px.

kokiu gliuku su W10 pastebeta?.. as jo veikimo padoriai netikrinau..
kaip tycia vakar buvau ijunges, tai uzgriebe Aniversariaus upgrade.. per 4h
susikiso..