Tema: Re: Q: All in one PC - blogis ar geris?
Autorius: Bronco
Data: 2016-09-28 18:13:12
On 2016-09-28 17:55, MRT wrote:

> <..> o katinui nuvertus - lieki be kompo, ir be monitoriaus,
> o jei dar nervuotas kaip velnias, tai dar ir be katino :D

Oi kaip baisu baisu! :D

> PS. Jei ka, tai ner taip, kad all in one kazkoks visuotinas blogis.

Tai šito lyg ir neteigiau. Tiesiog, reikia žinoti all-in-one niuansus ir
pagalvoti, esminis tai tau trūkumas ar visai ne trūkumas.

Be to, labai dažnai savybė, priskiriama kažkokiam daiktui, iš esmės net
nėra jo savybė. Pvz. perka žmogus notebuką iš serijos "desktop
replacement" ir šventai tuo tikėdamas sako - "nepirksiu desktopo, nes
man svarbu, kad kuo mažiau vietos būtų užimta ant rašomojo stalo". Lyg
ir logiška? Ar ne? :)

Nes jei tik labiau pagalvoji, tai šitas teiginys (veikiau, urban legend)
tampa visiškai neakivaizdžiu.