Tema: Re: All in one PC - blogis ar geris?
Autorius: MRT
Data: 2016-09-27 13:16:11
> Jei atskira, tai dabar vel galvoju ar man reikalinga didele deze po stalu ar
> isigyti koki Ultra-Slim Desktop kompiuteri (darbe stovi tokie: HP Compaq
> 8200 Elite Ultra-slim PC ) ar isigyt all in one kompiuteri su touch arba be
> touch screeno, kur viskas sudeta I ekrano korpusa?

o pagal kokius kriterijus burti ta blogis/geris?..
is principo as pries all in one, tai tai viso labo papildomas hdmi kabeliukas,
tarkim du maitinimo laidai (nors esu gamines Y laida, kad ir tas butu vienas).
pliusas all in one gal bus tas, kad jis akiu nepjauna ir is "blogosios" monitoriaus puses ir gal
kiek padoriau ijungimo mygtukas pasiekiamas .. na ir kokie nors USB portai, jei monitorius be hub.

USFF, SFF, nuc'u pilna.. tarkim toks
http://shop.lenovo.com/us/en/desktops/thinkcentre/m-series-tiny/m700/
pakistas po kokiu nors ten DELL'o padoresniu monitorium man +/- akiu nedraskytu.