Tema: Re: All in one PC - blogis ar geris?
Autorius: MRT
Data: 2016-09-27 17:33:02
> Namie visi kam reikia turi laptopus. Bet kaip ir sakiau, dirbti darbus, kur reikia daug matyti ant ekrano ar kelis dokumentus
> turet vienas salia kito, labai nepatogu prie 13' ekrano. Nesu as macu gerbejas, tiesiog toki gavau, kaip darbini, tad turet
> windowsus man- ne problema.

Siai dienai tau nepatogu.. takim kiti pamate kaip tu krutai vartai dokus su 27"
irgi uzsimanys.. na tai OK, tegul buna kazkokia stacionari vieta, kur gali
pasinaudoti bendruoju kompu ar pasijungti savo

> Jei naudot maco smegenis, reikia turet atskira monitoriu, bet jei geriausiai tinka toks, koki siulo MRT
> (http://www.skytech.lt/210adrz-dell-ultrasharp-up2715k-led-monitorius-ips-technologija-coliu-ultra-5120-p-228608.html DELL
> UltraSharp UP2715K LED monitorius 930Eur) - tai cia jau visai padori to monitoriaus kaina

Cia monitorius pagal obuoliu tyrele - Retina 5K.
Siaip 5K man nesusipratimas - FHD -> QHD, o tas 5K = 1440p *2..
Tavo telikas 4K, tai gal ir monitoriui netyciom tu 4K per akis?

http://www.skytech.lt/210advo-dell-p2715q-led-monitorius-ips-technologija-coliu-ultra-3840x2160-kontra-p-226755.html
586 Eur - Blaivesne kaina ... yra netgi pigesniu:

http://www.skytech.lt/periferija-biuro-iranga-monitoriai-c-270_268.html?f=s(),g(),p(1016,1886,1474,1482,1478,1481,1479,2146,2416),k(56.39,4733.00)&frag=&fragd=0&pav=undefined&sort=5a&sand=0&grp=0&pagesize=100&page=1

407 Eur - LG 27UD58-B
432 Eur - LG 27UD68-W
568 Eur - LG 27UD88-W

Mygtuku berods ant korpuso jau neturi, tai kelis device prie situ LG jungt
irgi negausiai patogu, tai reikia tiketis, kad didelio poreikio ir nebus.

> Tada jau man daug priimtinesnis tas pirmas variantas ThinkCentre M700 Tiny maziukas uz 330eur su stipriom smegenim + kazkoks
> vidutinis monitorius 24'

M700 Tiny is esmes kaip koks laptopas (bet nebeda, nevalins - pasikeisi).
SFF storesni man patrauklesni, nes ten ausinimui kiek daugiau galimybiu, tai ir
smegenys stipresnes gali buti tylios. Ne brandiniai korpusai +/- baisus ir support'as gal
nedziugina, o vat Lenovo jau prikiso nagus prie maitblokio jungties specifines ir pan.

> ar all in one koks Lenovo:
> http://www.skytech.lt/a540-lenovo-a540-allinone-desktop-238-1920x1080-ips-intel-core-i55257u-8gb-ddr3--p-297776.html uz 1100eur

Sito negausiai.. Core i5-5257U ir dar su nVidia GT 940 2G
Jei ka tai ne uz dideliu kalnu pasirodys 7-os kartos laptop'ai, o cia 6-osios kartos :)

Esminis klausimas.. kaip tau tie 27" visokie QHD monitoriai?..
jei patinka, tai palygink su all-in-one 27" QHD ir gal bus aisku ka siai dienai imt :)