Tema: Re: backup organizavimas biudzetineje istaigoje
Autorius: MRT
Data: 2016-07-14 13:42:08

> skaykim viena fraze galeciau apibudint: darbo kultura.

Tipo pas mus jos nera?.. net popieriuje uzrasem (del to ir skirtumai realybeje :D)..

> vat cia tiesa. ir zinai kodel? darbas geras, istaiga padori, tai useriai
> atsargus, atsakingi ir dirbantys. neaisku - ateina paklausia. man
> neaisku biurokratija - einu paklausiu. jiems nuluzhta - nemaskuoja ir
> bando patys buti didvyriais ir taisyti - kviecia mane. man nesiseka ar
> nemoku - kvieciu isorine kompanija. per metus laiko atdresiravau
> nesitaikstyt su mazom problemom, kad neperaugtu i dideles.
> nezinau is kur tai atejo, bet kai esi gan netoli virsutines tos srities
> institucijos (ministerija), tai shudo malt negali, net jei esi eilinis.
> viskas labai ant akiu.

Maniske ne ministerija, taciau irgi II levelio.. ir dar asignavimu valdytojo statusa turi..
Darbuotoju ~70, ITS skyrius turi 5 etatus, is kuriu 3,1415 etato +/- ismano IT.
(patikslinu - ITS atlieka ir rastines vaidmeni, tai skenuoti/registruoti irgi atlieka).
Visa infrastruktura tik musu rankose, nes kazkaip algos+$_isoriniam support'ui
gerbiant biudzeta neatrodo, kad butu pagristos (aisku cia subjektyviai vertinant).
Uz IT paslaugas per 8 metus moketa tik diegiant VMware VI3, Exchange, Sharepoint.

Useriai ne visi beviltiski, tiesiog tie 5%-10% totaliai varo i nevilti, tai juos apeiname.
Is kitos puses - biurokratizmo komplikacijos siek tiek modifikavo ir IT veikla..
t.y. su turimais resursais tikrai imanoma kiek padoriau susitvarkyti uki..
Uzknisantis kita useriu rusis - klavos/info maniakai, kuriems reikia tureti
sukauptus 30GB PST.. daznai jie aiskina, kad neturi laiko, kada perziuret turima info.
Tik maza dalis is ju is tikruju to laiko galimai ir neturi (matomi visokie darbu srautai ir tempai).