Tema: Re: backup organizavimas biudzetineje istaigoje
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-07-14 00:12:35
Savotiška didybė, nes mano aplinkoj būna "Šitas neišsisprendžia dėl to
kad šitie taip neturi daryt, čia neveikia, nes gamintojo
brokas/nenumatyta funkcija, čia nesigaus, nes reikia tokio ir anokio ten
daikto už 25000€ ir net kartais - atsiprašau, bet čia jau nebe mano
reikalas rūpintis"
(O mano darbas tuos dalykus apeiti ir padaryti sprendimą iš to "kas guli
ant stalo čia ir dabar", audiovizualikos ir tv sfera)