Tema: Re: backup organizavimas biudzetineje istaigoje
Autorius: MRT
Data: 2016-07-14 08:30:02
>>> 1. Apsirasyma dokumentais - sita dalis aiski, kaip nekeista
>>> 2. Aparatine dalis
>>> 3. Programine dalis

> trumpai-drutai:
> svarbiausias backupas - 2 ar tai 3 skirtingos buh programos. Duombazes
> realiai yra failuose (elementaru). Tarkim, kad backupai bus daromi
> nakti, o buhalteres programos atidarytos per nakti nepaliks, failai
> susivaziuos failu kopijavimo budu.

Siaip patikslink sia vieta.. turejom Labbio produkcija, kurios DB sukosi SQL'e
ir gulejo fiziskai serveryje.. tame servake ir DVS'o SQL'as, tai pacios DB
backup'inasi SQL'o priemonemis.. tavo "buchalterija" tarsi lokaliai kompuose guli?
Galima pagalvoti, kad kiekviena kompe po dedikuota tik tame kompe veikiancia.
Mes pabegom nuo Labbio, tai naujas softukas kitokia DB turi (nepamenu kokia
tiksliai ir tarkim ne mano rupestis, o kolegu kaip kada ir kur backup eina).
Tiesiog realizacija gali buti kiek skirtinga.. kai kurie softukai sunkiau eda
"transakciniu" failiuku bakcup'us.. tarkim jiems reikia spec. agentu ir pan.
Kai kuriuos daikciukus sugeba backup'inti be agentu tipo per Volume Shadow Services ar pan.
Tarkim softas teigia, kad AD backup'ui jo papildomas agentas/lic. nereikalinga.
Is kitos puses - geriau tureti daugiau nei viena vieninteli Domain Controller..
Griuvusi is naujo suinstalini ir prijungi, o ne vynioji ir backup'u.

> Kiti failai: doc, xls, ir kt gyvas velnias. Didele mase yra reikalingu
> foto fiksaciju.

Pas mus realizuota HomeDir primappinimas su ~20GB quota ir
screen filtru *.jpg, *.mp3, *.exe ir dar kazkam - tipo jei useriai protingi,
tai svarbiausius dokus gali laikyti ne fiziskai kompe, o HomeDir'e.
Sukasi tas sh.. po Win2k8 berods non R2.. standartiskai veikia snapshop'ai,
t.y. jei guli koks Ataskaita.docx, tai HomeDir per Previos Versions useris
gali rasti 07:00 val ir 12:00 val to failo atsargines kopijas
(t.y. jei seivindamas supartalintu doka - gali pusdieniu "grizti atgal").

Pastas - 5GB Exchange, o PST - likimo valiai (nes juzeriams reikia ir tu jameil,
kurie buvo rasyti netgi praeitame tukstantmetyje ir netgi asmeniniu sh, bei SPAM'o).