Tema: Re: banko ikainiai FIZINIAMS asmenims
Autorius: Tamuto
Data: 2017-02-02 14:40:12
Danske pvz. Jis dalyvauja užsienio sistemoje kur aš asmeniškai nežinau
kokios garantijos ir kažkaip tai sukelia papildomų klausimų ar tai tie patys
100k o gal 10k?

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Kuris pavyzdziui?

"Tamuto"  wrote in message news:o6v72k$kbd$1@trimpas.omnitel.net...

http://www.iidraudimas.lt/lt/indeliu-draudimas/dalyviu-sarasas-0

čia sąrašas kas draudžiamas, tai nustebino kad dalis bankų irgi nedalyvauja
sistemoje

"Nitro"  parašė naujienų news:o6v30d$hef$1@trimpas.omnitel.net...

IBAN turejimas ar neturejimas nieko nereiskia. Indeliai apdrausti bankuose
ir kredito unijose - paysera nera nei viena, nei kita.