Tema: Re: banko ikainiai FIZINIAMS asmenims
Autorius: st
Data: 2017-02-02 09:59:17
geras klausimas, privertei guglinti. kazkur man susisiejo, kad kai gavo
IBAN, saskaitos draudziamos, pries tai ne. einu guglinti ir ieskoti
tiksliau. greitas googlas priverte mane suabejoti savo zodziais.

"Regimantas"  parašė naujienų news:o6un6g$a2a$1@trimpas.omnitel.net...

Is kur info, kad indeliai drausti? Nes buvau rades priesinga informacija.