Tema: Re: banko ikainiai FIZINIAMS asmenims
Autorius: fenix@w
Data: 2017-02-02 11:42:46
2017.02.02 09:59, st rašė:
> geras klausimas, privertei guglinti. kazkur man susisiejo, kad kai gavo
> IBAN, saskaitos draudziamos, pries tai ne. einu guglinti ir ieskoti
> tiksliau. greitas googlas priverte mane suabejoti savo zodziais.

man kitas klausimelis: as nieko pries naudotis bet kokios salies banku,
bet supportas ir pan turi buti adekvatus, t.y. lietuviskas. nes kartais
reikia. lieka LT veikiantys bankai ir mokejimo istaigos, dabar is ju man
idomu kurios _juridiniam_ asmeniui neturi ikrentanciu pinigu mokescio.

kolkas radau nordea. kredito uniju dar neziurejau.

kodel? butu daug smulkiu mokejimu pavedimu pagal sask po kelis eur ir
nuo ju moketi 0,3EUR gaunasi per didele dalis.