Tema: Re: Prisipazistu, buvau LiDL
Autorius: Bronco
Data: 2016-07-15 01:05:16
On 2016-07-13 11:26, Audrius wrote:
> Na kodel gi jau iskart taip negatyviai?!
> Prancuzu Intermarche ar Carefour parduotuvese retsykiais nusiperku vyno 3
> litru talpose. Aisku, ne is "akcijines" lentynos zonos, bet uz 14-19 EUR.

Akcijinis ar ne neturi jokio skirtumo, reikia rinktis tiesiog normalų
vyną. Dažnai būna tas pats vynas parduodamas tiek pakuose, tiek ir
buteliuose. Net ir kaina nesmarkiai skiriasi pakuose išpilstyto naudai.
Ir ten absoliučiai tas pats vynas. Aišku, aš kalbu apie vyno kultūros
šalis, o ne apie Lietuvą. Nes Lietuvoje požiūris būtent toks, kaip
parašė G, todėl normalaus vyno pakuose ir nėra, nes visi lietuviai į jį
žiūri įtariai.