Tema: Re: Prisipazistu, buvau LiDL
Autorius: fenix@h
Data: 2016-07-13 21:09:57
2016.07.12 23:03, Mindaugas rašė:
> As irgi buvau Lidle... Kainos didesnes, nei vokiskam, kur buvau pries pora metu, kokybe prastesne....

buvau ir as, pirkom vyno bonke, mesgalis, sasysku 2x pakai, dar kazka
smulkesnio, ale pora darzoviu, sortu pa prikolu radau savo dydzio, 2
upetakiai sviezus. viskas kartu buvo ~24EUR. Ir siaip nieko baisaus tame
lidle nepamaciau, jei pirkt tik tai kas reikia, skaityt etiketes ir
sekti kainas - yra kas tikrai pigiau. pvz sasyskos auksciausios rusies,
gamintos LT buvo pigiau nei bet kur kitur.
parde kaip parde, nepasijutau zemesnes kastos atstovas ten nuejes ir
nusipirkes tai, ko reikia

---