Tema: Re: Prisipazistu, buvau LiDL
Autorius: Tomas
Data: 2016-07-12 23:56:49
Ash dar nebuvau, bet gal kada ir pabusiu.
Uoshvis buvo, sake nu i nx, iki norfos netraukia kainom. Pora akcijiniu prekiu, visa kita panashiai arba brangiau. O uoshvis tai ble skupirdiajus, viska zhino.
Ant tepamu suriu neuzhsikabink, nesveika, tai tik geras zakusonas prie alaus ir kepintos duonos, kai gerai ipisi krapu, kajeno, chesnako ir grietineles. Bet negi toki daikta kasdien esi, be to nzn ko tie voieciai prilyde ten i ta produkta, a vdrug jauciu spermos..