Tema: Re: =MS= kontakta gal kas turit ? Arba turit ir naudojat koki Android+Windows devaisa ?
Autorius: Diamondas
Data: 2016-02-26 14:23:10
Traukia ne mane o zmogu kuriam tokio daikto reikia specifinem reikmem ir ten
 >8" nu fiziskai neisipaisyt gali :)
Aciu - variantas geras, bet o taciau, aliexpresas turgus - taip ten n
komentaru, bet kai didziojo dauguma "geras pardavejas, gavau greit, bet dar
nebandziau, bet vertinu 10 balu is 10" nu tai nzn nzn. Noris, kad jau kazkas
is jo butu pirkes realiai ir realus ivertinimas, o dar geriau visgi shop'as
su jo garantijom ir siuntimu is EU. Nes ali tai kiek ko pirkes lauki lauki
menesi du kartais ir tris ir nevisada gauni apskritai :( aisku pinigus
grazina, bet o taciau nu ilgai su jais ir neretai sudetinga.

Poreikis kaip rasiau minimalus - 8" windows 8(10) su pilnu browserio
palaikymu su flashu ir java, ofisas gerai kad butu bet nebutinas, androidas
tam kad gal ir jo pakaks gal tada nereiks ir win, todel noris kad butu aby.
GPs'as privalumas, bet neporeikis. ekranas na min 1280x800 nes su mazom
rezoliucijom vargas ziuret visgi. RAM >= 2GB, ROM 32>= Gb. Gal kad nebutu
visiska egzotika kuriai nei deklo nei apsaugines pleveles/stiklo nera irgi
nereiktu.