Tema: Re: =MS= kontakta gal kas turit ? Arba turit ir naudojat koki Android+Windows devaisa ?
Autorius: Diamondas
Data: 2016-02-25 13:21:52
Galima ir damest kelis Eur, bet ekrano noris 8", nes 10" ten kur planuojama
naudot per daug vietos uzims ir vaizdo uzstos :)

Kazka irgi rades buvau LT tai irgi buvo 1Gb/16Gb, o Windowsai ne XP ant 1
Gb, tai ir koks ssd bebutu visgi gemaras bus konkretus :))

Lenovas taip rimciau atrodo tikrai ,  bet ar uz tiek jau vos vos nelaptopas
gautusi ir velgi dydis pereboras, bet uz variantus aciu