Tema: Re: Re:=MS= kontakta gal kas turit ? Arba turit ir naudojat kokiAndroid+Windowsdevaisa?
Autorius: news
Data: 2016-02-25 14:21:10
Domejausi biski del to. Preke i EU laisva zona nepatenka. Prekes
 ten kabo muitinej ir is ten gali patekti tik i kita muitine. Kol
 daiktas guli muitinej jis nera importuotas ir gali buti
 persiustas kitur. Galima pagooglinti T1 transit vadinasi ta
 procedura.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/