Tema: Re: atliko Linksys WRT120N
Autorius: Vytooks <vytookas @ gmail.com>
Data: 2016-02-12 09:19:43
devaisų kiekis dar ne rodiklis. didžiausias išbandymas routeriui -
torrentai.
jau ne su vienu routeriu buvo taip, kad viename pc paleidus torrentus, visi
kiti klientai pradeda laxtyti su klausimu - kas darosi internetui?
niekas neginčyja, kad R7000 jiega, aš ir pac tokį porą men medžiojau. bet
paskui amazone pasitaikė RT-AC56U už 76 €, aš pagalvojau, kam man mokėti 2x
brangiau, jeigu našumo prieaugis bus beveik nepastebimas ir vistiek aš jo
neišnaudosiu? Dabar asus'u pilnai patenkintas.

P.S. amazon.de ant R7000 už kelių val. bus Lightning Deal'as
налетай торопись...:)