Tema: Re: atliko Linksys WRT120N
Autorius: nesvarbu
Data: 2016-02-11 16:40:41
gal tu eik zinai pats kur :D
Kai rasi routeri uz 10-20€ kuris sugebes viska ka uzreikalavai atlikt tai
buk zmogus i newsgrupa paskelbk, gal pateksi i gineso rekordu knyga kaip
stebukladarys

visu pirma is kur tu ispesi 30MB/s su routeriu kurio visi portai 100Mbps kas
= MAX 11MB/s
papumuok torrentus 13-14MB/s su interneto planu 100Mbps (tiek WAN
pralaidumas)
kliedi zmogau ir pats nejauti kaip kliedi

P.S. pats naudojau sita routeri savaite laiko 2 PC vienas per wifi kitas ant
laido, 2 telefonai per wifi ir TV priedelis ant laido, budavo viena kita
torrenta parsiunciu ir tuo paciu IPTV TV ziuredavau, veike, nestrigo