Tema: Re: atliko Linksys WRT120N
Autorius: Donas
Data: 2016-02-11 16:28:02
Cia ne I tema, bet:
prie WRT120N su 100Mbps inetu pajungk per wifi:
3 telefonus, 6 plansetes, 3 kompus (papumpuok torentus su 1 kokiu
13-14mb/s), simultaniskai kokiu kitiu kompu permesk wifi filmuka I Ipada
30Mb/s greiciu, dar NAS plus  xbox, 2 tv, mediplayer + wifi extendriu dar
pratesk ineta I kiema keliems divaisams..... paziurek kaip viskas puikiai be
strigimu vartosi visuose dvaisuose..Tada imu is kart wrt120N uz 10 euru. :)
Dustu tas wrt pigena...
Tokiu "real life" testuku duso ir nepigenos:  Netgear WNDR3700, linksys
ae6300 (AC standartas) (zemesni wrt visokie vienbangiai ir dvibangiai duso
staigiai).

"nesvarbu"  parašė naujienų news:n9i2ht$183$1@trimpas.omnitel.net...

jei interneto planas nevirsyja 100Mbps tai nafig tie tavo AC ir kiti
navarotai, N standartu galima ispaust iki 300Mbps, sitas linksysas vynioja
150Mbps o realus ispaudziamas greitis per wifi ~70Mbps....per akis, nebent
poreikiai specifiniai per wifi, man labiau butini LAN portai gigabytiniai
nei wifi supergreitas