Tema: Re: prekyba Ebay
Autorius: Gintas
Data: 2016-02-04 13:21:28
nekarksejau. Apmokejau is Lietuvos, siuntimo adresa (patvirtinta!) nurodziau amerikoniska.  Amerikonas saltu snukiu grazino pinigus, ebajus saltu snukiu pareike, kad nuostoliu as neapturejau. Praknisau uz gera kaina nupirkta preke ir isaldziau pingus bene 3 sav.
Zodziu-pardaves preke, tarsi gali nuspresti, kad per pigiai pardavei tad gali imti ir nesiusti. Svarbu pinigus grazinti. O grazinti per Paypal gautus-labai lengva.