Tema: Re: prekyba Ebay
Autorius: svk
Data: 2016-02-03 12:23:35
Nžn, man dzin, kaip pirkėjui, ką ten rašo apie return sąlygas (pvz. buyer
pays return) - claiminu ir paprastai atgaunu babkes, o pardavėjo klausiu, ar
jam reikia daiktą siųsti atgal už jo babkes.

"Vytenis P."  parašė naujienų news:n8shn8$dv6$1@trimpas.omnitel.net...

Tai o jei return policy parasai kazkokias salygas, tai nenuchargins?
Kokios tai ~ salygos?