Tema: Re: prekyba Ebay
Autorius: Gintas
Data: 2016-02-04 02:07:04
Visko buna. As syki pirkau is USA. Amerikonas, gaves is manes apmokejima, kita diena grazino pinigus pareiskes, kad nenoris, kad preke iskeliautu is JAV teritorijos, ka jis ir nurode aukcione, pazymedamas, kad sius tik JAV teritorijoje. O as ta supratau savaip-nuperku ir pasiunciu savo draugui, esanciam JAV, o tas jau parves i Lietuva. Todel apmokejau ir nurodziau JAV adresa. O amerikonas uzfiksavo, kad apmoketa is Lietuvos.

Esme-nei prekes, nei kruvos pinigu geras tris savaites, nes grazintus pinigus Paypal kazkodel rezervavo. Ebajus i mano pasipiktinima niekaip nesuregavo. Beje-gal kas pasikeite, bet jau ne syki esu pakliuves, kai laimejes aukciona, prekes negaunu, o pinigus grazina. Matomai ebajus mano, kad nuostolio nepatyriau, tad ner ko purkstauti. Cia su vokisku ebaju taip man sekasi :)