Tema: Re: Senu programeriu
Autorius: Arj
Data: 2016-01-04 12:31:17
ee, nepamirsk apie ka kalbam.
preina pora metu, nauja lengva auto vaziuoja 2x greiciau nei sena, o senas 
autobusas - tokiu paciu greiciu.
mechaniku lengvoms - kaip prisikta, autobusams - nixuja, + kainuoja jie 
dafiga, o ta pati darba jie dirba gerokai leciau.

Ir jei paziureti ka naudoja pasaulis - visi kas uzsiima rimtais pervezimais 
(google, facebookai etc) - jie senai perejo nuo autobusu ant automobiliu 
(dazniausiai mazalitraziu ar isvis specelizuotu mopedu) ir net negalvoja 
grizt prie autobusu.


"Nerijus"  parašė naujienų news:n6df9r$6hl$1@trimpas.omnitel.net...

On 1/4/2016 11:45 AM, Arj wrote:
> bet jei kalbant apie poreikius, 40 zmoniu su 40 automobiliu tiketina kad
> I klaipeda nuvaziuos greiciau nei su 1 autobusu.
> Persikeliant I mainfraime pasauli, tai 1vnt 40 vietu autobusas kainuotu
> kaip 200 automobiliu, kuro naudoja truputi maziau, remontas tik
> originaliom detalem ir tik sertifikuotu specialistu, uz l. brangiai, ir
> aptarnavimai imanomi tik pas oficialu dileri jo ikainais visa autobuso
> eksplotavimo laika, iskaitant tai kad gali tekti isipareigoti prisideti
> prie autobusu dilerio filialo islaikymo.
>
Tik reikia nepamirshti, kad "autobusa" mes jau turime, kitiems,
svarbesniems darbams. Tai kodel juo nenuvezhus ir tu 40 zhmoniu i vilniu?

Kam mums pirkti 20 lengvushkiu, samdyti joms vairuotojus, pirkti
patalpas aptarnavimui, uzhsakineti atsargines dalis, samdyti mechanikus?

Visi sie daiktai autobusu jau nupirkti. O kadangi autobusas(-ai)
naudojamas kitiems darbams, tai kam tas papildomas vargas.

Nes juk autobuso mechanikai ir taip sedi garazhiuke ir nosis krapshto
80% darbo laiko. Dar belieka mums prisamdyti tokiu pat lengvushkiu
mechaniku, ir jiems moketi algas ush nieka.

N. M.