Tema: Re: Senu programeriu
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-12-30 15:09:35
P.S. Uzklausiau is vieno dabar dirbancio - jo, dar moko.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

VISI ta seniena dar nenustebciau jei ir dabar moko.

"budulis vulgaris"  wrote in message

2015-12-30 14:44, Linas Petkevičius rašė:
> Sakyciau labiau į raudonaja knyga irasyti.

Na taip, čia gal tikslesnis apibūdinimas. Aš asmeniškai su Fortran
susidūriau tik informatikos būrelyje mokykloje, tada dar su perfokortom
į mainframe mūsų programas užkraudavo :) Ir nepažįstu nei vieno, kas
daugiau su tuo Fortran būtų dirbęs. O esu toli gražu ne jaunuolis, kai
1990-ais į KTU įstojau, niekas apie Fortran nebekalbėjo, programinom
pradžioj Pascal, paskui C, C++...